اونبارم یه عالمه آدامس خریدم گذاشتم توی داشبورد ماشین اقای زنبور ، دفعه بعدش که سوار ماشینش شدم چک کردم نبودن :((((((( گفتم کجاس آدامسام
گفت ؛ داری خیلی زیاد میخوری ، جیره بندی کردم ://///// بعد یدونه ادامس نصفه گذاشت کف دستم -_- مردک عوضی
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59