اونبارم یه عالمه آدامس خریدم گذاشتم توی داشبورد ماشین اقای زنبور ، دفعه بعدش که سوار ماشینش شدم چک کردم نبودن :((((((( گفتم کجاس آدامسام
گفت ؛ داری خیلی زیاد میخوری ، جیره بندی کردم ://///// بعد یدونه ادامس نصفه گذاشت کف دستم -_- مردک عوضی
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59
تا اینکه امروز خودم تنهایی و بدون هیچ کمکی حلش کردم
بعله خانوم "ش" شما عن شدی ، تا تو باشی دیگه الکی بامن لج نکنی :))))))))))))
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72
ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87
کاش اون لحظه که دست میبرم تو موهات و چشمات ملتمسانه بیشتر میخواد ، خودت رو میدیدی
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64
ایشالا مشروطی قسمت همه
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63