حسش نی

خرید بک لینک
ای خداااااا اندازه خرپیر سن دارم اونوقت مامانم آدامسارو از من قایم میکنه :(((((

اونبارم یه عالمه آدامس خریدم گذاشتم توی داشبورد ماشین اقای زنبور ، دفعه بعدش که سوار ماشینش شدم چک کردم نبودن :((((((( گفتم کجاس آدامسام

گفت ؛ داری خیلی زیاد میخوری ، جیره بندی کردم ://///// بعد یدونه ادامس نصفه گذاشت کف دستم -_- مردک عوضی

حسش نی...

ما را در سایت حسش نی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59

یه مشکلی توی کارم پیش اومد :) مسئول مربوطش الکی باهام لج کرد و رسما بهم گفت کمکت نمیکنم ، تقریبا یه هفته کاملا حس میکردم دارم عمیقا توی شغلم شکست میخورم :(

تا اینکه امروز خودم تنهایی و بدون هیچ کمکی حلش کردم

بعله خانوم "ش" شما عن شدی ، تا تو باشی دیگه الکی بامن لج نکنی :))))))))))))

حسش نی...

ما را در سایت حسش نی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59

پیاده تا خونه اقای زنبور رفتم ، درسته خیلی نزدیکه ولی دستام کاملا یخ زدن ، درو که باز کرد سریع بغلش کردم ، از پشت تیشرتشو دادم بالا ، دستامو چسبوندم به کمرش :))))))))))) اول رفت توی شوک بعد یدفه شروع کرد داد و بیداد کردن :))))))))

حسش نی...

ما را در سایت حسش نی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59

کاش اون لحظه که دست میبرم تو موهات و چشمات ملتمسانه بیشتر میخواد ، خودت رو میدیدی

حسش نی...

ما را در سایت حسش نی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59

همه درســــامو میــــافتم ننه

ایشالا مشروطی قسمت همه

حسش نی...

ما را در سایت حسش نی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59

صفحه بندی